fredag 21 augusti 2009

Sista helgen innan jobb:(

Idag bär det av till Stockholm för att träffa Bromans bror och hans familj:) Spännande och nervöst!!!! Blir ju alltid så blyg och fjantig när jag träffar nya männsikor sådär...men men...vi ska ju till Gröna Lund med, och det ÄLSKAR jag ju!!! Här ska det åkas karuseller:) Broman gillar inte det men det gör dock hans barn:)
Igår var Moa och jag ner till Rix fm festivalen, det var riktigt bra...vi stod längst fram till slut och Moa fick en klapp på handen av Danny så hon blev extra glad:) Vet ju bara hur mkt Miranda gillar honom;)
Sen åkte vi hem till Broman igen, hade tänkt att åka hem men det blev att jag stanna kvar...har vart med honom hela veckan!!! Kan ni tänka er?! Gud han är så mysig så jag vet inte vart jag ska göra av alla känslor som flyger inom mig!!!PUSS

Imorgon när vi kommer hem från Stockholm blir det först fotbolls match i Åby som Moa spelar sen ska vi ut på Augusti festen...vilka det blir än vet jag inte riktigt, men Kicki och jag hittar iaf på nåt spännande ute i natten;) Bromans jobb ska också ut och en massa vänner så nåt kuligt blir det iaf:)

Nej ni nu ska jag packa och fixa lite inför Stockholm...
Puss

Inga kommentarer: