onsdag 5 augusti 2009

Grrrrrrr!!!!

Orkar inte blogga varje dag...har helt enkelt ingen lust för det! Är nåt så otroligt trött hela tiden! Fattar inte varför men antar att jag helt enkelt bara slappnar av! Dagarna rullar liksom bara på utan att vi egentligen gör nåt särskillt. Har haft systerysters söta ligister här i 2 dagar då hon har jobbat. Igår åkte vi och införskaffa shampoo och sånt inför Öland...ja det är bestämt att vi följer med iaf...har haft ett ordentligt prat med Broman...så han förstår nog lite hur jag tänker liksom...
Igår på kvällen åkte vi med Kicki och Viktor till stallet, sen Mc donalds och så en sväng till Broman eftersom han fyllde år igår:) Och han hade sagt först på dagen att han ville vara själv på kvällen, men ringde sen och fråga om vi ville komma förbi så det blev en "snabbis", det var ju bara Malou och jag eftersom Meja och Miranda skulle sova hos Tommy...trodde jag!! För Miranda sa det! Men men...Tommy hade bara släppt av Meja här hemma och vi var ju inte här! och jag hade ringt honom flera gånger utan att han svara, så jag fick helt enkelt tro på hennes ord! Han skriker så mkt i telefonen åt mig att Malou får ångest och kan knappt andas och får ont i magen och Kicki hör också hur Tommy skriker så hon sitter som en stel opererad och undrar vad han håller på med!...men som tur är så åkte vi ju hem till Broman och han lyckades få Malou lugn, tur att jag har en sån klok man i mitt liv! Meja och Miranda stanna kvar hos Tommy ändo och kom hem nu kl 7 imorse. Försökte förklara för Tommy att han inte kan bete sig så här längre, att han fakiskt måste svara när jag ringer eller ringa upp mig och höra om det är ok med att ta med tjejerna....men han försöker lägga över skulden på mig! Men tyvärr så kan han inte det! Och nu säger han att det är jag som är arg och skriker!!! Oh herregud!!! Kicki sa tom att det är bra att jag är lugn och pratar i vanlig samtalston! Och hon har ju aldrig direkt hört nåt om Tommy liksom!!! Ja ni...ibland känner jag att jag borde ha egen vårdnad om tjejerna iaf ett tag så Tommy kan försöka ordna upp alla sina psykiska problem! Usch vad trött jag är på honom!!!

Idag ska jag iväg till badhuset med Camilla, milo, liam, noel och mina 3 tjejer...har även en lägenhetsvisning inbokad kl 1315...vet i sjutton hur jag ska göra!! Vill ju flytta eftersom jag inte har råd att bo här!

Ha en bra dag
Kram

Inga kommentarer: