tisdag 18 augusti 2009

Tisdag....sista veckan på sem:(

Fan rent ut sagt vad dagarna ska gå fort även om man inte gör ett dugg så tickar timmarna på liksom....det ända som är bra med det är väl att det snart är sommar igen och semester;) Det är ju bara ett år kvar;) Nu är jag hemma hos Broman och han ligger och snusar i sängen, Malou ringde och väckte mig kl 9,45 och var helt förtvivlad pga att hon inte hitta sina nycklar och hade inte Tommys mobil nummer! Stackars henne! Men det ordna sig nog för när jag ringde upp henne en stund senare så svara hon inte. Det är ju hennes första dagar i fyran nu och hon går ju inte på frita längre så det blir ju mkt omställningar för henne...men det klarar hon för hon är en sån duktig tjej! Min mysiga och duktiga Malou!!!
Igår träffa jag Jadde och jag fick en fin the kopp och kanna av henne från kroatien, hon är så söt! Kände dock att jag var yr i huvudet och efter ett par timmar med henne gick jag hem till Broman igen och la mig i soffan...och där låg jag i stort sätt fram tills i morse när Malou ringde mig! Mådde inte alls bra igår men idag känns det iaf bättre.
Idag så händer inte så mkt...ska bara ta det lugnt känner att min ork är nere på nivå 0 liksom! I eftermiddag ska vi ut till Johan och kolla på fotboll...och sen inget mera...

Ha det bra
Kram

Inga kommentarer: