lördag 1 september 2007

Vad gör man inte för sin syster...

Igår var en låååååång dag...vakna 7 som vanligt och körde på hela dagen med kalas, inköp och myskväll framför tvn. Vid 21:15 ringer min syster och frågar om jag vill följa med ner till uddevalla för att hämta en kille hon dejtar...och han verkar vara helt ok och gillar Marie honom så vet jag att han är bra....ok sa jag. Kl halv tio åkte jag och Meja ifrån Ringarum och var nere i Uddevalla kl 03:00...hemma igen kl 07:30 i morse, känner mig bakfull idag efter en lång fredag som slutade på lördag morgon. När vi kom hem igen var malou och Miranda vakna och pigga och Meja fortsatte att vara uppe medans jag nästintill bara dök ner i sängen...ÄNTLIGEN sova, jag fick sova ända till kl 11,30 så ikväll blir det väldigt tidigt för mig iaf. Meja har sovit middag under dagen så hon lär ju vara uppe halva natten eller så. Nu är Malou iväg på kalas och Tommy skulle åka och hjälpa ett par kompisar så jag ska nog slänga mig i soffan och lösa korsord och slumra in ett tag Miranda och Meja får kolla på boliobompa om en stund....
Kram en trött malin

Inga kommentarer: