onsdag 5 september 2007

Längtar till...?!?!

Ja ni alla människor därute i världen....jag längtar så in i norden till min stundande operation, vill inget hellre än att det ska vara NU! Men men dagarna går ju iaf framåt och inte bakåt alltid nåt att se positivt på...
Igår börja Malou och Meja på dans i Valdemarsvik, de tyckte det var roligt. En tanke jag har är att jag önskar så in i norden att jag hade börjat dansa när jag var barn för det är ju så kul! Tänk att vara bakgrunds dansare på tex tv eller så att riktigt få kunna och känna sig duktig! Har bestämt mig för att jag ska skriva upp alla mina drömmar om vad jag vill göra i min framtid, kan ju alltid vara kul att se om nån går i uppfyllelse...Så här kommer dem(utan nån som helst följd):
*Make up artist
*Stylist
*Frisör
*Inrednings arkitekt
*Resa till Australien
*Resa till Afrika
*Känna mig fri och inte låst i mig själv
*Våga säga vad JAG tycker och stå för det
*Vinna en massa pengar

Ja det var nåra grejer som jag kom på i dagsläget...men listan kommer säkerligen fyllas på, och drömmar är ju faktiskt till för att kunna ha en vison om vad man vill!
Idag ska jag till min psykolog igen....hmmm har i uppgift att berätta hur jag vill att vi ska arbeta det kommande månaderna...och än så länge har jag ingen aning, så det är väl bara att sätta sig ner och försöka skriva ner nåt!
Kram malin

Inga kommentarer: