fredag 14 september 2007

5 kg

Nu har jag kämpat med naturdiet sen i måndags....och det är VIDRIGT!!!! Men jag kämpar på igår åt jag faktiskt 2 motötter och 2 knäcke med smalost på för jag var hungrig klippt hela dagen och när jag skulle dricka min femte påse naturdiet höll jag på att kräkas för det är så äckligt, så jag sket i den påsen, men idag är en ny dag och helgen känns rätt skönt att den kommer för jag jobbar hela helgen så då är det lättare att inte bli sugen hela tiden för då har jag nåt att göra hela tiden, jag har ju vart ledig onsdag och torsdag...men vågen visar iaf 5 kg minus sen i måndags, alltid nåt att vara glad över. Nästa vecka är ju slutspurten och jag är ledig hela veckan...på torsdagen åker jag upp till stockholm med jessica vi får låna en kompis till min systers lägenhet. Jag ska ju vara på kliniken kl 8 på fredags morgonen så det känns ju skönare att redan vara på plats så slipper jag åka kl 5 på fredagsmorgonen...

Nu sitter jag och väntar på sotaren, han kommer närsomhelst, såg att han var hos grannen nu. Tycker det är så jobbigt när det kommer främmande människor hem till mig men men de måste ju fixa skortstenen och köksfläkten.

Kram

Inga kommentarer: