tisdag 11 september 2007

Sussie har fått en ....

...fick ett sånt glatt besked igår, Sussie hade fått sitt tredje barn tidigt på morgonen det blev en tredje flicka!!!Vilken lycka! Det var en riktigt go och rund liten sak på 4,3 kg och 54 cm lång och mkt kolsvart hår. Sussie skicka en bild på henne och gud vilken go sak som visa sig på min skärm!!! Längtar verkligen tills nästa vecka då jag tänkte åka och hälsa på henne och David och de två stolta syskonen!GRATTIS SUSSIE!!!!

Idag är jag iaf inne på min andra dag som flytare inför min op om 13 dagar fattar ni 13 dagar! Livet som flytare är inget jag rekomenderar, jag mår piss!!!Huvudvärk, svidande mage och känner mig matt! Så jag var tvungen att ställa mig på vågen i morse bara för att känna att jag kommer att klara detta och jag har gått ner 3 kg sen i går! Vet att det bara är vätska men just nu är det siffrorna på vågen jag kämpar emot pga att jag gått upp 12 kg under sommaren!
Ha det bra

Inga kommentarer: