söndag 9 september 2007




Söderköpings gästabud...ja det har vart medeltida dagar i sörping under helgen och idag åkte jag , tommy, meja, miranda och louise dit. malou valde att vara hemma ist. Ungarna gilla riddarspelen jätte mkt och riddaren på denna bil var deras favorit "Svarta änkan" hette den riddaren(som var en tjej) Jag gilla henne mest också hon fick en sån fart på hästen som jag aldrig tidigare skådat!!!Det var riktigt roligt att se på. En annan riddare var Miranda hon red på en liten häst för första gången i sitt liv, hon är ju så himla rädd för alla djur men IDAG så gjorde hon det. Ni ser henne på bild här också.

Idag är det annars min sista dag att äta mat...på länge...imorgon börjar mitt liv som flytande...förstår ni det är bara 2 veckor kvar till min operation!!!!Så det gör mig inget men mirandas födelsedag lär bli lite seg...tänkte bjuda på nutrilett formage!!!Haha
Miranda fyller ju 2 dagar innan min op, så det är ju ändo skönt att ha nått att göra ända in i slut tampen
Ha det bra nu ska jag gå och äta äpple och päron paj med vaniljsås och NJUTA så in i norden..

Kram Malin

Inga kommentarer: