torsdag 6 september 2007

Min lycka!!!!!


Vart ska jag börja...det känns så himla bra nu helt enkelt! Det är så jag känner att jag måste påminna mig om att det har vart en underbar sommar med en bild på mina tre tjejer när de bada i havet i Falkenberg.
Igår iaf så fick jag ett positivt besked i från rektorn på mina barns skola och dagis...jag får ha dem lite extra eftersom jag inte riktigt mår helt bra i mig själv en efter en djup depression, jag förklara för henne att om jag orkade så är min dröm att självklart klara av dem alla tre mina älskade tjejer men som mitt liv ser ut just nu så fungerar inte jag så. Det känndes så underbart skönt att de förståd mig och acceptera min önskan. Jag är så innerligt glad iaf!

Sen idag har jag ringt efter ett modigt övervägande och bett om att få avsluta mitt uppdrag som kontaktperson åt en man. Känner att om jag ska orka med mitt liv och mina barn kan jag inte även ta på mig hans problem och bekymmer utan det är mer rätt emot honom att han får en annan kontaktperson som orkar med detta uppdrag. Så nu är det jobbigaste kvar och det är att prata med honom, eftersom han är cp skadad så är han inte direkt vuxen i förståndet och jag vill absolut INTE såra honom...kommer att berätta om hur det går med det samtalet.

Och nu till det allra UNDERBARASTE!!!!!!!!! Idag ringde min kirurgs sekreterare!!!Datum är fastställt till den 24 september för min op nu!!!!!!!!!Jag är så LYCKLIG!!!!!ÄNTLIGEN ÄR DET DAGS! Det känns som mitt liv inte kan bli bättre än vad det går nu...vilken känsla det är att våga göra det man känner är rätt för mig, det är nåt jag aldrig tidigare vågat utan bara göra alla till lags så man inte sårar någon.

kram banan

Inga kommentarer: