fredag 9 april 2010

TJOCKIS!!!

Usch jag har gått upp så mycket i vikt, känner det väldigt väl plus att det syns nåt enormt mkt i ansiktet och mina lår!!! På måndag har jag tänkt att börja starta en flytar kur för att komma i fas igen...dumpar inte längre på nåt plus att jag kan äta stora mängder mat igen:( Kanske inte jätte stora portioner men stora pga min operation liksom. Känner även att jag behöver "rena" kroppen från en massa slagg...känner liksom att det kliar i hela mig. USCH!
Och till råga på allt så har jag helt plötsligt fått MENS!!! Har för sjutton inte haft det sen jag blev gravid med Miranda!!! Och hon är ju 6,5 år nu...jag har ju hormonspiral därav att jag inte har mens...men som sagt nu är jag som en äcklig svullen tjockis med mens!!! Inte konstigt att jag har haft en jävulsk magvärk de senaste dagarna!!! men men...

Idag är även första dagen på min nedtrappning utav antidepprisiva medicinen...hoppas jag kommer klara av att sluta med dem! Vill verkligen sluta med alla jobbiga mediciner! Orkar liksom inte ta de på morgonen.

Idag är det fredag igen...och barnhelg så det blir en lugn helg utan en droppe alkohol! SÅ SKÖNT! Funderar starkt på att rensa min kropp ordentligt nu under en månad och inte besöka nån pub på barnfria helgerna...vill må bra kroppsligt sätt ju och jag känner att det är stora förändringar som behöver göras då! Vi får se...den 23 april är det ju fest med jobbet och det är ju alltid kul att gå ut med dem för det gör vi inte vidare ofta men som sagt vi får se...både vill och inte...hmmm...svårt val;) Tänk om mina bekymmer inte vore större än så vad lätt allt skulle vara då egentligen!

Det bästa jag har här i livet är mina barn, mysiga och gosiga Broman och hans två söta barn. Gud vad jag älskar er...Igår tog tom Broman upp framtiden...att vi skulle vara så många om vi skulle flytta ihop...och ja det är sant! Totalt 7 personer, vilket betyder 7 olika viljor och vanor...vi får väl se om vi någonsin flyttar ihop....det skulle iaf vara väldigt mysigt. För de veckor när vi har barnen så ses vi inte och jag känner att det är en sån enorm längtan efter Broman då. Tänk om jag hade vetat när jag gifte mig att jag inte gifte mig utav riktig kärlek, att jag inte hade upplevet det då...tänk tänk tänk...men nu är det inte så och jag vill aldrig mer gifta mig men om jag aldrig hade vart gift så hade Broman vart den RÄTTA!!! En man som jag verkligen vill leva med resten av livet, han har allt som en man ska ha i mina ögon plus lite till!!! Jag älskar och jag menar verkligen älskar honom nåt enormt mycket.

Ha det bra
Puss och kram

Inga kommentarer: