fredag 23 april 2010

Fredag kväll...

Ligger här i sängen och har kollat på talang...sådär bra program men timmarna försvinner ju iaf;) Snart dags att gå till sängen och sova och ha det mysigt;) Saknar min älskling men får gosa med mina små ligister ist;) Moa är här med hon var uttråkad så hon kom upp till oss här i Vilda bergen...inte för att jag tror att hon har så mkt roligare här men ombyte brukar ju förnöja sägs det.

Ikväll har jobbet fest, de skulle gå till harrys jag skulle egentligen ha följt med men ångra mig i mitten av veckan då ett hemskt rykte kom till mig...och jag har då ingen lust att spä på falska anklagelser! Tur att jag hade Broman att prata med för först skratta jag åt det....men sen blev jag väldigt illa berörd och ledsen över att människor kan ens säga såna saker som de har gjort...men men inget jag bryr mig om nu men jag är iaf stolt och väldigt glad över mitt beslut att INTE följa med ut ikväll...för imorgon är det fotbolls träning för Miranda och sen ska vi ut till Ingelsta och kolla på en massa kändisar och äta korv;) Gratis är ju alltid extra gott, eller hur?!
Söndag bär det av igen till Ingelsta för då är min andra kille där...Rahbi(eller hur han nu stavar sitt namn, kan ju inte komma ihåg hur alla mina killar stavar sina namn;)) han var ju med i idol 2009 så mkt vet jag iaf;) och det är ju inte illa pinkat för en 33 årig tant som jag. Ja ja...vad jag svammlar här...men nu ska jag ta och göra nåt annat vad vet jag inte men nåt...

Ha de bra
Kram

Inga kommentarer: