torsdag 1 april 2010

April april

Ja ni nu är det redan april!!! JIPPIE:) Snart Maj och sen är det ju SOMMAR!!!! LÄNGTAR!!!
Idag är jag hemma med alla tre tjejer, Malou gick hem från skolan igår för hon har ont i öronen så då besluta jag mig för att stanna hemma idag med. Sen är det ju långledigt från jobbet, men tjejerna ska ju till sin pappa imorgon så det blir riktigt skönt för mig nu:)
Mitt mående pendlar nåt enormt, men mkt är nog för att jag inte riktigt vet hur jag ska få ihop pengar till semestern, vi ska ju till Öland i sommar igen och det är väldigt blandade känslor kring det om jag ska vara ärlig...men men tjejerna vill ju åka så det är bara att gilla läget liksom. Ska bara ha två veckor sem denna sommar...så det är kämpa som gäller men ska ju försöka att komma iväg till London i januari med min älskling:)
Funderar starkt på att flytta...men samtidigt börjar jag trivas här eller inte trivas men jag accepterar att mitt liv ser ut som det gör i denna lgh, men känner att jag vill bo närmare centrum. Vi får väl se hur det blir jag kollar lite då och då efter en ny lgh...men det är ju så jobbigt att flytta så det blir både 3 och 4 gånger jag tänker om....
Ha det bra
Puss och Kram

Inga kommentarer: