måndag 26 april 2010

Orka

Fy känner för att klaga...mår inget bra känner liksom hur min hud kliar pga att jag är så tjock!!! Vidrigt!!!! Nu är det inte så att jag bara säger så utan det är fakta jag har verkligen gått upp i vikt!!! Och det känns inget bra! Låren är så tjocka att de går ihop igen!!! Spyr på mig själv av äckel känslor...alla kläder sitter åt på ett obekvämt sätt:( Fy vad jag mår dåligt över detta!!! Men nu ska de bli ändring på det....det är ju vår och jag ska börja ta mig ut på eftermiddagarna och inte bara lägga sig hemma och tröst äta som jag har gjort denna vidriga vinter som har vart!

Igår var vi till media markt igen och kolla på Rahbi:) gud vilken bra låt de körde kommer antagligen bli sommar plåga nr1:) Men vad gör det när han är så gosig;)

Dags att bege sig neråt jobbet...äntligen måndag för det betyder att det snart är fredag;)
Kram

Inga kommentarer: