lördag 10 april 2010

Funderar...

På mitt liv, hur kommer det bli?! Har såna tankar om allt just nu vet varken ut eller in...om jag tar ett beslut nu, kommer jag ångra det sen?! Eller är det som är det rätta...fan vad jag avskyr att ständigt försöka göra andra människor till lags. När ska jag göra mig själv till lags?! När ska jag göra nåt som faktiskt jag vill...men och andra sidan är det ju inte så lätt eftersom jag inte riktig vet vad jag vill...men ska jag följa den första magkänslan?! Det brukar ju vara den känslan som är den rätta egentligen men fan jag är så rädd ju, vill inte behöva ångra mig sen utan att det är det rätta även på lång sikt! Ska nog kontakta ett medium snart för känner att det är dags att få lite vägledning här i livet för min del. Behöver få veta vad som är rätt och fel...Det handlar om så mkt....jobb, boende, semester, barn, kärlek och ekonomi så ja det är alltså hela mitt liv som jag varken vet ut eller in med.
Att alla dessa tankar kommer nu vet jag varför...det är för att jag har börjat minska min medicin...blir alltid extra gråtig och känslig för allt och börjar tänka extra mkt angående livet...det brukar hålla i sig ca 2 veckor sen brukar det "lugna" ner sig igen...det är därför jag velar om mina beslut som jag kanske skulle ta nu...eftersom det kanske är en "biverkning" av att jag håller på att trappa ner på medicinen. Fy vad det är jobbigt att vara jag, jag bara tjuter och tänker...
Ha det bra
Kram

Inga kommentarer: