måndag 5 april 2010

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!

Behöver jag säga mer vad jag tycker om det?! Jag som trodde våren var här, men ack där blev jag lurad! Förbaskade snö!!!
Har ju iaf haft ett par sköna dagar nu med ledighet eftersom det har vart påskledigt:) Dock så sov älskling och jag till 14.30 igår!!! Gud så skönt!! Det var länge sen jag hade en sån skön och härlig sovar dag...men tyvärr så var det ju fint väder igår och idag när jag vaknar med tuppen så är det SNÖ:( Men men det blir väl sommar nån gång i år med...eller?!

Imorgon ska jag till mäklaren:) Han ska hjälpa mig med min  deklaration för försäljningen utav huset! Och har jag fattat rätt så har vi gått minus 330 kr så då kommer jag inte få nån vinst skatt! Hoppas hoppas!! Ibland kan väl även jag få ha tur med mig...eller?!

I fredags var linda och jag till Olearys först så mötte jag upp henne så åkte vi hem till mig och laga mat och fixa oss sen ner till Olearys och hade det riktigt roligt...och prata med en massa roliga människor:) Hon är så härlig kära Linda:) Det var meningen att vi skulle ta en promenad idag i det fina vårvädret...men jag känner inte för det när det är ful snö ute! Får se om vi hittar på nåt annat...annars så blir det en slöar dag igen;) Vilket passar mig bra det med;)

Ha det bra
Kram

Inga kommentarer: