lördag 5 december 2009

Länge sen sist men jag lever...tror jag iaf

Ja ni dagarna tickar på...det är länge sen jag skrev här...men mitt liv är KATASTROFALT, vet varken ut eller in. Mår jätte bra ena timman nästa har jag lust att bara DÖ! Är så trött på alla jävla bekymmer...har ju hänt en hel del sen sist, jag har vart i väg på kryssning med Broman, Danne, Jeanette, Nicke och Tore. Det var riktigt roligt:) Dock så snubbla jag på mig själv just när vi gick på båten och min höger fot svullna upp till det dubbla och det gör gris grutte ont än!!! Vet inte om jag har fått nån spricka i foten...men men!
Jag är genomförkyld och har därför inte tränat nåt den senaste veckan:( Plus att foten gör alldeles för ONT!
Min relation med Broman är super:) Där är jag så LYCKLIG!!! Vill bara få skrika rakt ut till hela världen att det faktiskt finns män här på jorden som är underbara! Han är så mysig, underbar och jag känner mig helt ToKiGt GaLeN i honom! Känner att mina tidigare funderingar om kärleken är raderade, man kan faktiskt hitta en man som har allt och lite till! För det har jag gjort! Vi har ju träffats i dryga 10 månader nu och som jag känner blir min kärlek bara starkare och jag känner att hans kärlek till mig också blir starkare det är så sjukt galet!!! Men jag är så LYCKLIG!!! Han säger såna fina ord till mig och jag bara smälter för jag känner att de faktiskt kommer från hans hjärta! ÄLSKAR HONOM:) 

Det jobbiga i mitt liv är min JÄVLA ekonomi! Blir galen! Vill bara dö ifrån den, det är därför jag känner att jag vill bort från detta liv! Plus att Tommy är nåt enormt störd! Fattar inte hur han resonerar och det sköna är att det är flera människor runt omkring oss som inte heller förstår hur han håller på! Nåt allvarligt fel är det iaf!
Den 18 december ska jag och träffa ett par kvinnor som har barngrupper för skilda barn så att säga. Hoppas att det kommer bli bra när tjejerna börjar där! En dag kommer de förstå...kanske inte imorgon men när de blir vuxna.

Idag ska vi över till syster och fira Alva, Miranda har ju även fotbollsträning sen är det soffläge som gäller.
Imorgon ska vi julpyssla och baka lussebullar...har ju inte julpyntat nåt här hemma, känner inte för det och så vill jag inte att julen ska finnas! AVSKYR!!!! Men tjejerna vill ju ha julklappar så därför ska vi julpyssla lite så de får lite julstämming här hemma.

Nästa fredag den 11 ska jag och min syster åka cinderella kryssning med Berndt. Vilket innebär en extra inkomst för mig iaf. Kommer hem på lördagen igen. Plus att det blir en helg utan att direkt göra av med några pengar, vilket är det bästa.

Ha det bra
Kram

Inga kommentarer: