fredag 11 december 2009

Helg igen

Så var det fredag igen och veckan har tagit slut och jag ska ut och ha kul:)
Efter jobbet idag bär det av direkt till sörping för att hämta Berndta sen kommer taxin kl 14 och så åker vi mot cinderella...japp ska ut på kryssning igen men denna gång är det inte för min egna skull utan för Berndta. Vilket innebär jobb. Syster ska följa med eftersom vi måste vara två med att hjälpa honom. Vi ska äta gott och lyssna på musik och kolla på alla som dansar då mår Berndta som bäst.
Imorgon när vi är hemma igen ska Marie och jag ta oss en riktig roar kväll:) Mattias och Fredrik ska med oxå ska bli så kul längtar verkligen det är så länge sen vi 4 umgicks!!! När vi umgås vet man aldrig vad som händer och det är det som är så kul:) Söndag blir det en riktig bakis dag i soffan!!! Det känner jag redan nu;) Så laddad är jag!

Ha det så bra
Kram

1 kommentar:

Kristin Mellqvist sa...

Hej,
Hade ni det trevligt på kryssningen?