måndag 14 december 2009

Varför?!

Går alltid helgen så himla fort?! Blir galen på att jag aldrig hinner nåt!!! Denna helg var jag ju iväg på cinderella kryssning med Berndt och syster. Det gick bra! Men herregud så vi människor beter oss när vi får alkohol i kroppen!!! Skratta så åt alla fulla människor:) Den snälla taxi chaffören körde mig och syster hem:) Så vi slapp åka ner till Sörping!!! Så vi var hemma redan 17.40!!!
Hoppa in i duschen när jag kom hem...sen över till syster och sminka mig och så sen ner till Mattias och Fredrik och förfesta för att sen gå till Harrys...hamna först på Olearys...då Broman ringde just när jag var på väg...så då gick jag dit en sväng med Nicke och Broman och sen till Harrys...hade skita kul:) Länge sen det var så roligt ute...men om jag säger såhär att det vart lite väl mkt öl...för tyvärr så finns det alldeles för många minnesluckor från kvällen...söndagen sov jag till 15,30!!! Somna för natten kl 20,30...så jag var nog  i behov av att sova;) Men Älskling somna också så vi var lika sociala båda två;)

Ska snart ner till Älskling igen...han kommer och hämtar mig efter jobbet, då blir det att laga käk och sen gosa:)
Imorgon är det dags för medarbetarsamtal med chefen...sen utvecklingsamtal med Malou...
Ha det så bra
Kram

Inga kommentarer: