torsdag 24 december 2009

Så var julafton här

Och jag försöker se det positiva i det för det är bara 15 timmar kvar så är julafton slut! Jippie!!! Ska ner till mina föräldrar vid 15 tiden, äta julmat som jag inte ens tycker om.....invänta tomten som ska komma och sen äntligen hem igen och slänga mig framför tvn och tjejerna sitter med sina grejer och har det bra...skulle helst vilja vara hemma hela dagen, eftersom man inte är ledig så mkt och så HATAR jag att man är tvungen att prompt umgås med släkten när man liksom inte gör det resten av året...förstår precis älskling som blev irreterad igår när hans bror ringde och prata när de inte hörs av på hela året liksom, varför då helt plötsligt höra av sig bara för att det är jul?! Jo för att det är ett måste och inte för att han vill liksom!
Idag ska jag först tvätta mellan 10-14 sen kommer Broman och hämtar oss så åker vi ner till mina föräldrar och äter och så...sen kl 18 åker vi hem.

Igår sluta jag vid 13 tiden på jobbet sen hem och duscha sen ner till stan och sen till High landerinn och träffa Johan, Steffe, Tore, Broman, Danne och alla våra barn...sen gick jag och broman och våra barn hem till honom och åt på rosa pantern, fika och prata och spela bingolotto...ingen vinst:( Drack lite öl och baileys;) kl 00 gick vi hem....ja vi GICK!!! Miranda tjöt halva vägen hem...hon var ju så trött liksom....Meja och jag hade ju sovit ett tag hemma hos Broman;) Trevligt sällskap;)

Ha det så bra
Kram

Inga kommentarer: