tisdag 24 november 2009

Så var det tisdag

Japp tisdag den 24 november står det i almanackan idag...och dagen börja med att jag vann 250 kr på en gratis skraplott som jag får varje dag på onliebingo.se:) Så nu har jag vunnit totalt 750 kr för 0 kr satsade:) Känns nästan som om jag har vunnit flera miljoner;) Roligt när nåt för en gångs skull är positivt i mitt liv!!!

Idag på jobbet blir det pyssel på fyran och så bingo i eftermiddag och jag behöver ju inte ens säga vad jag har för känslor för bingo....det vet ni ju redan!
I eftermiddag när vi kommer hem från skola och jobb är det städning som står på schemat!!! Funderar starkt på att flytta igen...känner att jag blir galen på att denna lgh är så dyr! plus att jag börjar bli nervös över hur mkt lgh kommer gå upp i januari!!!! Det är ju inte klokt när mer än halva min lön går åt till hyran eller hur?! Tur att jag har bostadsbidrag men ändo...har ingen lust att betala 70% av min lön för att bo!!! Har pratat med tjejerna om hur dyrt det är att bo här så de är införstodda i att vi ev kommer att vara tvugna att flytta...söta tjejerna sa så här "mamma, du behöver inte ge oss nån veckopeng"...visst är de goa;)

Ha en bra dag
Kram

Inga kommentarer: