fredag 20 november 2009

Smärtsam dag

Tankar som rörde sig i mitt huvud igår kväll.......

"Jag är världens sämsta människa på denna jord. Min själ får visst aldrig ro..tankar surrar i mitt huvud, vet varken ut eller in...eller det vet jag, jag vill ha ro  i min själ. Jag vill vakna och känna glädje, jag vill känna kärlek, jag vill att livet ska vara fint att leva, inte rosa med glitter och glamor men jag vill vakna och känna mig lycklig ända in i själen. Jag vill må bra, jag vill må bra, jag vill att de jag älskar och bryr mig om ska må bra....jag vill inte känna mig utnjyttjad, jag vill känna att människor runt mig tar mig för den jag är. Jag vill vara en glad person, jag vill tycka om livet, är det mkt att begära?! Hur ska jag kunna känna lycka, hur ska jag känna glädje?! vad behöver jag göra för MIN skull?! När ska jag våga leva här och nu?! Jag känner mig som världens minsta person som ingen bryr sig om , känner att jag är ensam mot  hela världen. Ingen skulle sakna mig för att jag är jag om ajg inte längre var en vandrande klump här på jorden. Det är först när nån som har tagit mig förgivet märker att jag inte längre finns där när den personen behöver stöd. Jag är så TRÖTT på att ständigt kämpa i motvind att aldrig känna att nån bryr sig om mig medans jag alltid tänker på alla andra. Varför ska livet behöva levas, varför ska jag behöva ta upp en plats här på jorden, varför ska jag?! Jag vill bara ha ro inget annat, jag vill känna värme och få en kram, spelar ingen roll från vem bara det är en människa som bryr sig om mig, även om den bara bryr sig för en sekund. Är det mkt att begära?! Jag vill kunna sträcka på mig ohc känna mig glad...men hur gör man?!"

Dessa ord skrev jag igår kväll...tankar som flög runt i mitt huvud när jag skulle sova...
Fick sånt fint sms av Broman idag det var lååååååångt men en mening lyder " det måste vara en ängel som har sett till att jag fick träffa dig"...visst är det fint sagt!

Ska iväg och handla snart, sen hem och tvätta och softa till det med mys brallor och tvättstuga:) Och idol senare...

Ha det bra
Kram

Inga kommentarer: