tisdag 17 november 2009

Så var veckan igång då

Ja ni det är redan tisdag...gårdagen spenderades på jobbet, det var gympa och pyssel som stod på schemat:) Det var riktigt mysigt att pyssla med tanterna på våning 2. Det är sån skillnad att jobba med dem för de är så glada över det man gör! Jag får verkligen energi av att arbeta med dem.

Efter jobbet bar det av till gymmet och träna, det blev afro pass med Nina det var så himla kul!!! Körde järnet och var dyngsur av svett när passet var över!!! I LIKE!!! Tog även en soltid och njöt av att umgås med mig själv;) Väl hemma igen blev det lite data tid och sen kolla jag på "mamma till en mördare" fan....vilken stark kvinna! Och jag satt och tjöt framför tvn...usch...tänk om nån av mina barn kommer ha ihjäl nån av de andra när de blir stora!!! Fy vilken mardröm!!!

Idag på jobbet blir det möte, "festkommite möte" så att säga...vi ska planera våran kommande julfest...känns inte så jätte kul att vi ska befinna oss på min arbetsplats men har ju super arbetskamrater så det blir nog roligt ändo!

Ha det bra
Kram

Inga kommentarer: