lördag 7 november 2009

Lördag och magsjuka hemma:(

Sitter här hemma och har typ inte gjort ett dugg idag...Meja är sjuk men har vart hos Tommy sen kl 11,30 eftersom Miranda hade fotbollsträning idag kl 12 till 13. Så Tommy var snäll att ställa upp med att ha Meja medans vi var till fotbollen...men Meja är kvar där än  och hon har visst sovit ända tills nu och kl är över 16!!! Stackars bebis:)

Igår efter jobbet hade jag med mig systerysters söta hulliganer. Syrran var iväg och hade roligt:) Alva var sjuk igår...och somna i min famn framför tvn. söta lilla tarmen;)
Själv somna jag framför Idol som vanligt de fredagar tjejerna kommer till mig;)

Veckan som har vart har vart helt UNDERBAR!!! Kan inte fatta att det som händer nu faktiskt händer mig! Helt otroligt! Jag älskar denna underbara man så innerligt att jag inte vet vart jag ska ta vägen emellanåt;) Men visst är det underbart!!!
Vi har egentligen inte gjort nåt men har haft det riktigt kul i rulans så att säga;)

Tidigare idag så kom älskling hit med sina söta barn de hade med sig fika och vi fika och jag fixa Moas lugg som hon hade försökt snygga till själv;) Men utan att lyckas;) Men det vart helt ok nu iaf.

Imorgon är det dags för vrinnevi skogen...alla barns favorit dag att gå denna tipspromendad:) Inte men väldigt nyttigt för dem.

Här kommer två bilder på två av mina älsklingar:)

Underbaraste mannen på denna jord

Miranda tandlös

Ha en bra dag
Kram

1 kommentar:

Kristin Mellqvist sa...

Jag är så glad för din skull vännen!