torsdag 12 november 2009

Nääääääääsbloooooooooooooooooooood..........

Två nätter i rad har jag vaknat av att tjejerna har fått näsblod...och blodat ner hela lakanen!!! Usch så vidrigt det är med näsblod....det blandar sig med snor så då kan ni ju tänka vilka lååååååånga maskar som kommer ur deras näsor!! Meja och Malou kommer vara hemma hela veckan eller det är ju bara i morgon kvar liksom...tur att mamma har kunnat vara med dem...för annars hade de fått vara själva för jag har verkligen INTE råd att vara hemma!!! December månad är ju Mejas födelsedag, jul och nyår!!! Så jag ni förstår nog att jag inte har råd att få  0 kr eftersom försäkringskassan är så söliga!!Fick liksom en dag i maj då jag var hemma med tjejerna i oktober!!! Skulle behöva jobba extra denna månad...men inget jobb har dykt upp och jag kan ju inte trolla liksom! Känner snart att jag gräver ner mig själv och aldrig mer vaknar för fy fan vad denna jävla ekonomi tär på mig det gör att jag inte vill fortsätta liksom!
Veckan som har vart har inte hänt ett dugg...bara jobb och sen hem till sjukstugan...och har för den delen ingen energi till att göra nåt heller eller lust!
Helgen har jag ingen aning om...känner mig kluven, har ingen lust med nåt helt enkelt men samtidigt så vet jag att när fredags kvällen kommer så rycker det i danstarmen;) Men men vi får se.

Ha det bra
Kram

Inga kommentarer: