fredag 6 augusti 2010

semestern snart slut:(

Varför ska alltid semestern gå så fort medans man jobbar så går dagarna baklänges...vill inte att det ska vara så här vill att min semester ska pågå minst 1 år till!!! Tänk om man ändo vore miljonär och kunde slippa att jobba utan kunde bara ha jobbet när man känner att man har lust att träffa lite människor liksom...hoppas att det händer mig nån gång!!!

Mamma ligger på sjukhuset hon har fått nåt märkligt i sitt ena ben så hon kan inte gå! Hoppas hon blir bättre snart! Igår kväll när jag ringde henne hade hon så ont att hon inte ens orka prata. Stackars mamma. Läkarna kan inte hitta vad det är för fel på henne...att det alltid ska hända nåt negativt i mitt liv så fort jag mår bra liksom! Varför kan inte allt vara bra?! Är det nåt ont som förföljer mig tro?! Får se om mamma orkar prata idag, sa till pappa att han skulle be henne ringa när hon orka.

Under mina 2 semester veckor har jag fart och flängt mellan öland, åland...känner att jag vill ha några semester veckor till där jag bara kan ligga i soffan och glo!!!  Snart börjar jag på mitt nya jobb och det är som sagt blandade känslor...vet ju hur jobbigt det är för mig att jobba kväll och sen dag...jag klarar inte av det vidare bra men får kämpa då jag vet att det bara är under en period, det är det som gör att jag tänker att det är värt att ta detta steg.

Helgen som kommer tänker jag inte göra ett dugg!!! Tänker ligga och stirra upp i taket! Fundera över livet...skulle egentligen ha gått ut med Kicki på lördag men det har gått åt alldeles för mkt pengar under min semester så jag var tvungen att säga ifrån:( Men vi ska gå ut på augusti festen ist...det gjorde vi ju förra året med och vi hade så kul då så vi får göra en "favorit i repris" så att säga:)

I onsdags fyllde min underbara kärlek år<3 Jag köpte ett par puma 3/4 shorts och rosor och så ska jag betala halva hans tatuering:) Sen så gjorde jag en överraskings middag bestående av halstrad gös, fräsk potatis, sallad och en smarrig kallsås:) till efterrätt vanilj glass, med digestivekex smulor, vit och mörk chokladsås och hallon. Det var riktigt gott:) Den stora överraskningen för honom var att jag hade bjudit hit Tore och Gunsan så de kom och åt med oss och sjöng för honom:) Han blev så överraskad och glad:) Älskar honom så mycket:)

Ha det så bra
Kram
malin

2 kommentarer:

Kicki sa...

Åååå blir lite rörd när jag läser om din överraskningsmiddag. Gullig du är!

Ja en favirit i repris får det absolut bli! Kan du vara snäll och beställa bra väder tills dess så vi kan gå till trägårn? :)

Kram

Malin sa...

Förstår inte vad du menar...cayatus wordpress.com....