fredag 30 juli 2010

Hemma igen för ett par timmar...

Sitter här hemma i vardagsrummet, vi åkte hem från Öland igår för vi orka inte med regnet mer:( Barnen hade lika tråkigt som mig så det var med stor glädje jag åkte hem:) Blir inte så långvarigt här hemma ändo, idag blev det tvättstuga...ni kan ju tänka er hur mkt tvätt det blir på en vecka!!!! Plus att allt i stort sätt var fuktigt!!!:(
Snart dags för att bege sig mot stockholm sen ålands kryssning, kommer hem på tisdag igen och på onsdag fyller älskling år så då ska jag göra lite mys överraskning för honom<3
Tjejerna gick till sin pappa idag och älsklings barn är hos sin mamma så vi har egen tid nu:) SKÖNT!!! det är nåt enormt påfrestande att vara så många på Öland....detta var sista gången som jag åkte så här många känner att det bara kostar en massa onödiga pengar...det är pengar som jag mkt hellre lägger på nåt annat så därför beslutar jag mig för att inte åka nån mer gång. Det är inte så att jag inte tycker om sällskapet men det är nåt enormt påfrestande som sagt, tänk er själva att vara 15 personer som delar på 100 kvm...lägg till att det regna!!! då förstår ni säkert att jag ledsna snabbt!!!!

Ha det så bra
Puss och Kram
Malin

Inga kommentarer: