söndag 18 juli 2010

Snart semester:)

Nu är det inte långt kvar till semester:) Snacka om att jag längtar!!! Det ska bli så innerligt skönt!!! En vecka ska vi vara på Öland, vi åker nästa lördag. När vi kommer hem från Öland så ska Älskling och jag gosa ifred<3 Sen ska jag till Åland över en dygnskryssning med Linda...sen fyller Älskling år:) Då blir det mys för hela slanten:) Sen ska jag bara vila upp mig de sista dagarna...innan de två veckor av semster är över...
Nåt jag inte berättat för er är att jag ska byta jobb under en period, så mitt nya jobb startar jag den 30 augusti, det känns bra men det är inget jag vill göra för resten av livet. Jag trivs med mitt jobb som jag har nu men pga omständigheter så flyttar jag på mig under ca ett år...Men det kommer bli bra i slutändan och det är det som är det viktiga.
Ha en bra sommar och ni som vill skvallra vidare om mitt liv gör det:) Synd bara att ni inte tjänar "gage" på det kan berätta för er att det ända ni tjänar är en massa onödiga tankar som tar upp eran egna tid som ni skulle kunna ha använt till nåt som berör er själva ist för att skvallra om mitt liv!
Jag älskar dig Broman<3 Du är det BÄSTA som någonsin har hänt mig!!! Kärleken blir starkare och starkare för varje dag tillsamans med dig:) PUSS PÅ MUNNEN TILL DIG.

Kram

Inga kommentarer: