torsdag 8 juli 2010

Jag blir så TRÖTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

Fattar faktiskt inte hur alla ni människor orkar att skvallra om mig, har jag ett sånt roligt liv och ni ett så enromt tråkigt att ni inte har nåt annat att prata om än mig?! Men fortsätt ni bara för det är ni som går och lägger er med magont om kvällarna för att ni har såna bekymmer om mig och inte verkar ha nåt eget liv att bry er om...tragiskt när det liksom är människor som jag inte umgås med ens orkar att lägga energi om vad som händer i mitt liv och berätta det vidare i eran version! Har ni frågor, ställ dem till mig ist för att vara så fruktansvärt fega och bara ställa era egna värderingar och föra de vidare i eran version. Ni är så välkomna att läsa min blogg det är bara roligt att ni gör det men att leva ett sånt tragiskt liv som vissa utav er verkar göra så tycker jag bara så fruktansvärt synd om er!!! Ni vet vilka ni är...ta tag i erat egna liv ist för att orka bry er om mitt!! Bara för att ni ska få lite mer att sprida vidare så ska jag berätta att min kärlek till min älskling Broman gör bara allt detta starkare och hoppas att ni hittar den kärleken med en vacker dag! För ju mer ni håller på att tro och tänka en massa saker och sprida de vidare så blir bara Broman och jag starkare ihop, så egentligen får jag väl bara ta och tacka er eftersom jag blir tvungen att ta reda på alla lagar och fakta kring skillsmässor...tänk det verkar som om jag är den första människan här på jorden som har skilt mig...är inte det fantastikskt?!
Hoppas ditt liv är lika underbart som mitt!
Tack för mig!

Inga kommentarer: