måndag 16 augusti 2010

Första arbetsveckan avklarad...

En vecka har passerat på jobbet nu har jag bara 8 arbetspass kvar på jobbet sen ska jag byta jobb. Jag ska vara kvar i huset bara börja jobba på ett boende plan under en period. Det är blandade känslor men mest väldigt SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT, det jobbigaste jag som jag känner är att jobba kväll och sen morgon dagen efter:( Men det är bara att stå ut den tid som det kommer att vara.
Snart flyttar jag, bor i en riktigt "kvart" just nu, kartonger och grejer överallt:( men men...det är verkligen kaos här hemma inget är som vanligt och det är bara att acceptera kaoset. Många viljor och lära sig hantera alla olika vanor...men det känns bra i hjärtat<3
Har sagt till Broman att jag inte tänker åka till öland nästa sommar och det förstod han redan;) Jag känner att jag inte vill slösa mera pengar på det stället. Plus att jag har åkt två sommar i rad med barnen nu på långsemester så nästa sommar får de åka på långsemester med deras pappa annars får de helt enkelt acceptera att stanna kvar i norrköping hela sommarlovet liksom. Tjejerna vill åka till skara sommarland nästa sommar, vi får se dit kan man ju åka bara för 1 natt liksom men det är ju ändo dyrt...men men vi får se vad som händer nästa sommar. Jag kanske inte ens har någon semester liksom det är ju inget jag vet i dagsläget liksom.
Denna månad som kommer är en riktigt PISS månad....har ju dubbel hyror!!! Så ni förstår nog att jag helst drar nåt över huvudet och vaknar upp och det är november så alla dagar har passerat. Miranda fyller ju år med nu i september....som tur är så kommer barnbidraget innan hon fyller så jag får köpa present åt henne då.
Jag skulle så gärna vilja åka till Ullared...får väl se vilket årtionde jag får råd med det!
På torsdag är det rix fm festival, jag ska gå på den med alla tjejer:) Fredag blir det utgång med Kicki och Linda på augusti festivalen och lördagen ska jag ligga i sängen och sova...söndag och måndag med:) jag är ledig på måndagen:) så det är en lång helg som är på intågande:)

ha det bra
Kram

Inga kommentarer: