söndag 29 augusti 2010

Så var det söndag igen

Fattar inte varför alla lediga dagar alltid går så snabbt och när man jobbar så går timmarna nästintill baklänges:( Varför varför är det så?! Önskar att timmarna kunde gå baklänges när man var ledig ist!

Idag är det som sagt söndag och vi håller på och tvättar sen ska vi ner till lägenheten och fixa lite mer:) Snacka om att jag längtar nåt enormt tills fredag då vi äntligen har alla saker på plats! Plus att jag slipper vilbergen!!! Ska bli så skönt att bo nära stan:) LÄNGTAR!!!

Helgen har vi inte gjort så mkt igår for vi mellan lägenheterna och inköp av diverse saker....hyrde film det blev avatar och sommaren med göran...somna som vanligt framför tvn;)

Idag är Miranda iväg och leker med Ludde, Broman jobbar, Malou ska vara med Emma, Meja ska till Nicko, Moa ska spela match, Anton har åkt till sin morfar för att klippa gräset och jag har tvättstugan och sen ska vi ner till lägenheten som sagt:) NICE:)

Imorgon ska jag jobba kväll börjar 16:) Skönt med att kunna slöa på förmiddagen:) ska bli så skönt när alla barn har gått till skolan och jag är själv:) Älskar att vara ensamen just nu!!!

Ha det så bra
Puss och kram

Inga kommentarer: