fredag 17 september 2010

FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

Har vart hemma från jobbet nu i drygt 1 vecka...jag har lyckats att få ischias:( Fy fan säger jag!!! Har inte kunnat röra mig, har legat och tjutit av värken som har stålat ända ner till foten! Har gått till kiropraktorn nu 3 ggr och ska dit en fjärde gång på måndag...att nerver kan göra så ont! Kommer vara hemma från jobbet till nästa torsdag, eftersom jag knappt kan klä mig själv så förstår ni säkert att jag inte kan klara av att klä på andra...det som grämer mig nåt enormt är att jag har ju just börjat på en ny våning så jag kommer liksom aldrig in i det jobbet:( men men som kiropraktorn sa till mig att det är viktigare att låta min rygg bli bra för att kunna jobba flera år till än att förstöra den ännu mera och kanske inte kunna jobba senare i livet och det har han ju rätt i...nu ska jag inte klaga mer över min rygg men jag måste bara få slänga ut min klagan! Men så snabbt man kommer in i depp av att vara hemma...man känner sig ju så liten och ensam av att inte ha nåt att göra om dagarna...

Imorgon ska Miranda spela sin första fotbollsmatch:) Roligt:) Ska ta mig upp till den och kolla:) Min lilla bulle:) Annars så kommer det inte hända ett dugg i helgen, kan ju inte göra nåt heller så jag ska sitta här i soffan och vila upp ryggen...

Nu har vi äntligen fått ordning på möblerna här hemma så nu är det bara de nya tapeterna som ska upp...

Ha det så bra
Puss och kram
malin

Inga kommentarer: