tisdag 28 september 2010

Min framtid...

Är på väg mot en ny väg igen:) Tänk vad mkt som har hänt i mitt liv de senaste 2 åren jag har verkligen tagit tag i MITT liv och börjat följa MITT hjärta...Nu är det så att jag ska byta jobb och inte bara jobb inriktning helt och hållet:) Spännande och nervöst men det kommer bli bra tror jag:) Jag ska ju jobba på kontor:) Tänk prata i telefon och skriva på dator dagarna i ända;) Passar mig som handen i handsken;) Känns iaf spännande och samtidigt väldigt nervöst....men som sagt så känner jag att jag äntligen är på väg på rätt håll;) Har ju jobbat inom vården allt för länge och det är aldrig något jobb som jag egentligen har sett som mitt "kall" så att säga...men men slut  ältat om det nu är det som det är jag ska lämna in min uppsägning imorgon:) Det blev inte vidare länge på plan3, och det är synd för tjejerna som jobbar där är väldigt härliga och roliga men det är ju inte så att de försvinner föralltid det är ju tur att telefon och internet finns;)
cheferna på det nya jobbet ville att jag skulle börja jobba redan på måndag...men det kan jag ju inte eftersom det är en månad uppsägningstid, men min snälla chef sa idag att de kan släppa mig tidigare bara jag säger till om exakt datum, så jag kommer börja på nya jobbet den 18 oktober:) JIPPIE JIPPIE:)
Sitter här och väntar på att Carina och Tommie ska komma, de ska gratta Miranda. Miranda går omkring här hemma och väntar spänt;) Undra om det är Carina eller presenterna som drar mest?!

Ha det bra
Puss och kram
Malin

1 kommentar:

CARINA sa...

hehehe... Vad roligt att du skrev om oss!! Jag undrar oxå vad som drar mest! =)Tack för ikväll, trevligt men utmattande!=)Tommie hälsar!KRAM