fredag 27 augusti 2010

Sista helgen i Vilbergen:)

Idag kommer alla barn hem till oss igen:) Men vi bor ju i ett KaOs hem...det ekar och är tomt...vi har ju äntligen fått nycklarna till nya lgh och har börjat att köra dit grejer, men den "riktiga" flytten blir om exakt en vecka from idag:) Då kommer vi äntligen att sova där:) LÄNGTAR:) Idag efter jobbet ska jag åka iväg med tjejerna och hämta tapeter och färg till lgh:) Det ska bli så härligt och mysigt att ÄNTLIGEN få ro liksom...mitt och älsklings gemensama hem:) MYS<3 Tänk att jag kan älska en människa så mkt som jag älskar Broman han är det bästa som någonsin hänt mig. Önskar att alla människor här på jorden kan få träffa en man som han:) Han har allt och lite till...gud så gosig han är:)

Det är marknad här i vilbergen idag det var även igår om det inte regnar ska jag gå ner med tjejerna i kväll. Vi får se, är inte så mkt att titta på direkt. Jag har faktiskt inte besökt en enda marknad i år så det kan ju vara dags att besöka denna...vi får se.

Ha det så bra
Puss och kram
Malin

Inga kommentarer: