måndag 23 augusti 2010

Ledig måndag:)

Så skönt jag är ledig idag, tar ut min sk 6 juni dag idag:)
Dagen ska spenderas väl:) först tvättstuga sen ska jag träffa Kicki det är så länge sen vi sågs, ska bli riktigt roligt:)
Idag börjar min "bebis" 1:an...så nu har jag tre skolbarn:) Plus älsklings 2 barn såklart:)
Helgen som var gick i partajens tecken, det har ju vart augusti festival här i norrköping så det har vart en massa olika jippon på stan med öltält, marknad och en hel drös med olika artister:)
På onsdag börjar vi äntligen att flytta grejer till nya lägenheten!!! LÄNGTAR!!! Ska bli så skönt att få en "ny" start så att säga, en lägenhet där jag och älskling kan starta vårt gemensamma liv:) MYSPYS:)
Nu har jag bara 4 arbetsdagar kvar på jobbet sen är det nytt jobb som gäller för mig, många förändringar på en och samma gång för mig men det är bara förändringar i positiv riktning!
ha det så bra
Puss och kram

Inga kommentarer: