onsdag 13 februari 2008

ZUPER DUPER GLAD!!!!


Jag kan liksom inte fatta det!!! Men JAG fick jobbet på aktivetes centret!!!!! Jag ska börja jobba där den 1 maj!!!!! Jag är så glad att jag inte ens kan beskriva i ord!!!! De ringde igår när jag var på jobbet, jag bara sa hela tiden i telefonen "oherre gud så glad jag är, jag vet inte vad jag ska säga" Min nya chef bara skratta åt mig för att jag blev så glad!!!Tänk jag kommer att endast jobba dagtid!!! inga kvällar och helger eller röda dagar!!!! Det känns som mitt liv är på topp just nu!!! Vad har jag gjort för att förtjäna all denna lycka?!
Igår när jag kom hem från jobbet hade Tommy och barnen ställt till med kalas! De hade köpt en tårta och ritat teckningar och köpt underbara blommor som ni ser på bilden! Jag kan bara säga att jag är så himla lycklig att jag inte vet vart min lycka ska ta vägen!!!
Kommer dock att sakna mina underbara arbetskamrater på Gläntan, men jag får träffa dem privat ist och min allra bästa och underbara Irene kommer ju ändo att sluta i september då hon går i pension. Min underbara Irene, vad skulle jag ha gjort utan henne under min allra jobbigaste tid i mitt liv, plus att hon är min förebild som människa!!!! Jag älskar verkligen henne så himla mycket, hon är en underbar vän, stöttepelare, arbetskamrat och min extra mamma!!!! En helt underbar person som jag önskar att alla har!!!!

Kram

Inga kommentarer: