onsdag 20 februari 2008

Ändring i min planering...:(

Jag kunde inte sluta med medicineringen...fick jätte jobbiga biverkningar och jag känner att jag inte kan hantera dem så det är lika bra att fortsätta äta full dos ett tag till...min psykolog tyckte jag skulle göra det också.
Jag känner mig så trött och hänig...vet inte vad det är. Känner att jag vill sova sova och sova,har liksom ingen ork till nåt och att åka till jobbet känns ännu jobbigare, vill bara vara ledig hela tiden. Min tanke är ju att jag längtar så mkt till mitt nya jobb då jag kommer att göra nåt som är roligare!!!LÄNGTAR!!
Igår var jag och träna...fan va kul det är att träna! Även om det är så jobbigt att hoppa och springa när man är så tjock att när jag hoppar upp så hoppar arslet och tuttarna ner!!!!Jag ser väl ut som en stor bulldeg som står och hoppar men det skiter jag i!!! Jag gör ju nåt åt det!!!
Vikten går sakata men säkert neråt...22 kilo är borta alltid nåt liksom. Elin påminde mig om att nästa vecka är det 5 månader sen op...så jag får väl väga mig på måndag och se vad våger visar för siffror....
Kram

Inga kommentarer: