söndag 17 februari 2008

Pyjamas party och en "down" helg


Ifredags hade Malou sitt efterlängtande pyjamas party! De var 8 tjejer och 6 som sov över natten...de hade en hel mysig kväll och morgon med film, godis och snacks! Alla var super nöjda. Imorgon fyller min Malousan 9 år! Idag ska Tommy och jag in till Norrköping och hämta hennes dvärghamster som vi har köpt i födelsedags present! Hon kommer bli så överraskad i morgon att jag inte ens kan föreställa mig hennes reaktion, eftersom jag och Meja är allergiker så har vi sagt nej till husdjur men vi ska göra ett prov nu....berättar senare hur reaktionen blev.

Nu till min "down" helg...egentligen har helgen vart bra men jag håller på och trappa ner med efexor....känner hur världen gungar, pirrar i hela kroppen, gråtig hela tiden, svårt att sova, svårt att ta mig för saker! Just som jag hade det när jag var deprimerad!!! Jag tjuter men vet inte varför! Så jävla jobbigt!! Ringde jouren och de ville att jag skulle höra av mig vid 9 igen för då var doktorn där. Fan rent ut sagt!!! Jag som har mått så bra!!! Ska jag behöva må skit igen?! Vad är detta?! Jag känner mig så ledsen och deppig nu att "jag skiter i allt igen"...detta är ju just det jag vart livrädd för hela tiden nu när jag mått bra!
Kram

1 kommentar:

elin669 sa...

hej malin !
skit i att minska i nuläget ! ät din medicin så länge du behöver den ! jag stöttar dig när du behöver om du vill.....
tack för en trevlig dag idag. och tack för mat och kaffe!
ses i morgon till ett förhoppningsvist jobbigt friskis pass!

kram !