fredag 15 februari 2008

Äntligen helg...........

Vilken stressig dag jag hade igår...var hemma korta stunder!!! Va på friskis och svettis på kvällen, det är så himla skönt att röra på dö fläsket! Plus att jag har super trevligt sällskap utav Elin och hennes mamma.
Idag ska jag iväg på handledar utbildning ända til kl 16!!! Och malou som ska ha sitt pyjamas party ikväll...det är alla tjejer i klassen och de ska sova över också. De kommer nog få en helmysig kväll och natt, med en massa prat och film tittande! De kommer hit vid 18 ikväll och huset är kaos!!! Så det blir rally fart när jag väl är hemma med att fixa iordning alla bäddar och kuddar och massa med mys filtar framför tvn...fixa käk och godis...ja ni vet ju hur vi tjejer ska göra 111 saker på en och samma gång! Men det ordnar sig nog till slut!

Nu har jag och min psykolog äntligen bestämt att jag ska trappa ner på medicinen och den 6 maj är sista besöket hos henne! Så himla underbart att äntligen efter en lång resa se ett slut!!! Och jag mår BRA!!!!!!

Kram

1 kommentar:

elin669 sa...

hej MAlin !
va skönt att du ska få trappa ner på medicin ! låter bra ! skönt att du mår bra !
hoppas att dina barn fick en härlig kväll. och att du haft en lugn helg trots allt !

kram !