tisdag 26 februari 2008

Regning Tisdag!

Så var det en regnig och grå och trist tisdag. Idag har jag vart till Elin och gått ut med henne och hennes två söta schäfrar, Disel och Svea. Skönt. Ska snart iväg på utvecklingssamtal med Meja...Ikväll bär det av till Friskis!!!Underbart!

På torsdag åker jag och Jessica till Stockholm!!! Vi ska stanna kvar till lördag. Ska bli så underbart med en mini semester, bort från vardagen!!! Ska även träffa Johanna, lika kul som vanligt. Hon är en sån underbar människa som har gjort världens resa!!!! När jag saknar inperation är det bara att läsa om henne på internet så blir jag super glad igen!!! En dag är det MIN tur!!!!

Är så himla irreterad på en annan sak, Tommys mamma fyller år, 60 år. Jag jobbar helger och har ett liv! Men det verkar inte alla förstå då jag och Jessica boka in denna stockholms resa i Januari! Skit samma de får tycka vad de vill, det är bara ringa och fråga när vi kan....orkar inte förklara allt för då behöver jag sitta här flera dagar!!!!!Anne fyller på tisdag så jag tänker åka och hälsa på henne då sen den 8 mars har hon bjudit oss för att vi ska fira henne då.PUNKT SLUT!!!

Nu ska jag äta upp min lunch innan jag ska till skolan.
Kram

Inga kommentarer: