onsdag 6 februari 2008

vad är det som hänt?!


Från den 1 januari är jag ju fastanställd...sen detta magiska datum har två företag ringt mig för att de är intresserade utav MIG!!! Herregud under alla år som jag har kämpat på olika vikariat är det ingen som har ringt mig angående jobb...men NU när jag är fast anställd!!!! Så på fredag ska jag ge mig iväg på en jobb interjuv igen! Plus att jag ska söka till högskolan i höst!!! Vad är det som händer i mitt liv?! Ska allt helt plöstsligt bara lösa sig?! Det har det ju aldrig tidigare hänt!!! Men visst är det en underbar känsla.

Igår bar det av till Friskis igen!ROLIGT!!! Men ack så trött jag är nu och så ska jag jobba en lång dag idag! Ska väl klara det också.

Kram

1 kommentar:

elin669 sa...

jag tycker att du är jätte duktig ! vi är jätte duktiga !
kram !