torsdag 14 oktober 2010

Jaha ja...mmm...ja visst serrö;)

Vart och kollat runt lite efter en present åt Berndt, och har hittat den perfekta:) Ska göra en foto t-shirt till honom från mig och Jessica:) vet att han kommer att tycka om den:) Ska ju på födelsedags middag på restaurang nästa lördag:) Nice att äta, jag vet redan att jag ska ha smarrig röding:) Det var två rätter man fick välja på kött eller firre så självklart valde jag firre:) Då jag inte äter det särskillt ofta här hemma och om det väl är fisk här hemma så är det liksom panerad och alla vet ju hur fet och onyttig sån fisk är det är ju knappt nån fisk egentligen mest bara panering ju!!!

Imorgon ska jag jobba näst sista passet på jobbet på lördag är det sista:) Sen på måndag är det dags för det nya jobbet!!! Mitt nya kapitel i livet:) Spännande och nervöst:) Men ser så mkt fram mot det!!!

Ha det så bra
Puss och kram
Malin

Inga kommentarer: