torsdag 7 oktober 2010

Brrr....

Vad det regnar ute idag....riktig höst stämmning här inne, än så länge är det ju ok för jag är ju inomhus men ska ju börja jobba kl 16 så då måste jag ju bege mig ut i rusket:(
Gunsan kommer snart, det ska bli kul att träffa henne det är ju riktigt länge sen sist...ja det var faktiskt helgen då vi kom hem från Öland och det var ju vecka 33!!! Men veckorna tickar på...
Nu har vi äntligen kommit i ordning här hemma:) Nu är det bara fin justeringar kvar så att säga och sätta våran prägel på denna lägenhet...det är så mysigt att pyssla här hemma plus att broman är lika intresserad som mig av inredning så det är riktigt roligt:) Bara pengarna som saknas;) som alltid...

Nu har jag bara 6 arbetspass kvar på jobbet, sen bär det av mot det nya:)

Nu kom Gunsan så jag avslutar för idag.

Puss och kram
Malin

Inga kommentarer: