måndag 18 oktober 2010

Första dagen är gjord:)

Japp nu är jag hemkommen från nya jobbet:) Känns riktigt bra och mina nya arbetskamrater verkar vara riktigt roliga:) Känns iaf riktigt bra i magen:) Idag har vi haft lite lära känna varann övningar och andra teknik övningar det blir lika imorgon:) På onsdag vad jag förstår ska jag göra mitt första samtal:) PIRRIGT;) Det är mkt att lära sig på kort tid men hoppas att min lite smått tröga hjärna ska fatta;) I det stora hela så känns det riktigt bra iaf och jag känner att jag har gjort ett rätt val!!!!

Ska bara berätta en annan sak för er och det är att jag är så fruktansvärt LYCKLIG!!!! Jag är så kääääääääääääääääääääääääääär!!!! Mannen ligger brevid mig nu och läser tidningen och är bara så gosig och helt underbar!!! Måste nog nypa mig i armen för att inse att jag faktiskt delar lägenhet med honom!!! PUSS PUSS PUSS

Ha det så bra
Puss och kram
Malin

Inga kommentarer: