måndag 18 oktober 2010

Dagen D!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag är det dags för det nya jobbet....känns så bra och spännande:) Pirrigt oxå men så ska det ju vara;)

Helgen har jag spenderat på jobbet och så har jag även hunnit att besöka några pubar;) På fredagen så gick jag och Sussie till High lander inn efter vi slutat jobbet...riktigt trevligt och kul:) Men ack vad trött jag var på lördagen när jag börja kl 6,45!!! Men vi var bara kvar till kl 23,30 iaf;) Lördagen efter jobbet åkte jag till Linda och klippte henne för att sen gå ner till Olearys:)
Igår så hade Älskling och jag en mys dag:) Vi åkte och åt på vesuvio sen till City gross och sen till video butiken och hyrde 2 filmer, Änglavakt och den nya "farsan" fillmen...mysigt att bara vara med honom. Herregud vad jag älskar honom!!! Blir galen!!! Gud han är så MYSIG!!!

Ja ja...nu är det dags att snart bege sig till det nya jobbet...börjar kl 9 idag och imorgon då det är två utbildningsdagar sen börjar jag kl 8:)

Ha det så bra
Puss och Kram

Inga kommentarer: