onsdag 15 juni 2011

självklart

Idag är jag världens lyckligaste:) Älskade och helt underbara Broman kommer hem redan idag:) Gud vilken glad överraskning när jag vakna:)
Väntar på att Meja och Malousan ska komma sen ska vi spendera en stund tillsamans på stan:) meja ska stanna kvar här i natt, Moa kommer sen med:) Ska bli mysigt att ha dem här i natt:)
Igår träffa jag Jadde som vanligt hade hon bakat en massa ljuvligt goda bakverk:) Hon har det så mysigt hemma hos sig det är som att befinna sig i en drömvärld när man är hemma hos henne:) Jadde är en sån fin människa som jag älskar så mkt! Tack för att  du finns:)
På kvällen efter jobbet träffa jag Fredrik på Olerays sen kom även Jenny, vi gick sen till Trädgårn och där träffa vi Hannes och hans bror och deras vän Patrizia från Italien, vi hade det riktigt roligt satt och skratta och prata ända fram till kl 01:00:)

Självklart så blockerar jag personer som skriver medelande till mig på facebook, när jag faktiskt inte känner människan i fråga. Har man bekymmer/problem eller undringar över hur jag lever mitt liv tillsamans med Broman eller om det gäller nåt annat är det bästa att ringa till MIG inte hålla på och skicka fjantiga medelanden på facebook. Kan man inte säga saker man tycker och tänker till mig utan måste skriva medelanden så har jag inte mkt till övers för den personen. Att sen ringa och prata om mig till andra personer hjälper inte heller. Har jag funderingar eller frågor så pratar jag med den personen jag skickar INTE medelanden...då sjunker den människan i mina ögon till ännu lägre nivå!!! Eftersom personer som inte ens känner mig bryr sig och lägger sig i mitt liv och skvallrar om mig måste man väl förstå att jag får ta reda på fakta om personen i fråga och då är de ju de sakerna jag får höra som är de sanna lika mkt som människor som inte har pratat med mig eller ens sagt hej och kan börja prata med andra om mig PUNKT SLUT!

ha en bra dag
Kram

Inga kommentarer: