måndag 13 juni 2011

ja jag säger då det

I morse fick jag världens roligaste medelande på facebook, från en människa som jag inte ens känner!!!! En människa som är över 40 år och som inte ens kan ringa mig utan skriva ett medelande på facebook...jag finner inga ord men jag blev iaf road för dagen:) Att man ens orkar, börjar ju bli mörkrädd när jag tänker på hur flera olika människor ens orkar lägga sig i mitt liv. Det handlar om saker som inte ens rör personen som lägger energi på att ödsla sin tid på mig som inte ens vet nåt om bakgrunden till det hela...men men en rolig stund fick jag iaf.

Idag har jag jobbat, det har ringt som bara den så timmarna har gått väldigt fort, imorgon ska jag träffa Jadde, det var så länge sen ska bli så mysigt, Jadde är en sån underbar människa. Sen blir det jobb och på kvällen ska jag träffa Fredrik och det är typ 100 år sen. Ska bli så kul att träffa 2 av mina underbara vänner.

Onsdag ska jag gå på stan med Malou, det ska bli mysigt, få ett par timmar med henne själv. Malousan är så gullig<3

Fy vad jag saknar Broman, han jobbar ju i Stockholm denna och nästa vecka, jag älskar honom så mkt. Tänk vad man vänjer sig vid en människa, att det plötsligt kan kännas så fruktansvärt tomt. Älskar dig min underbara Broman. Du får mig att orka kämpa mot alla odds...med dig är jag stark.

Ha en bra dag
Puss och kram
Malin

Inga kommentarer: