onsdag 18 maj 2011

Host host snor snor...........

Här snörvlas det och hostas:( Blir så irreterad på att inte få sova en hel natt!!! men men att klaga gör ju inte saken ett dugg bättre! Är mkt hellre förkyld än att ha migrän! Nu har jag iaf gått till läkaren och fått ny medicin för migrän, ska tillbaka den 30 juni...
I lördags efter jobbet träffa jag några av mina fd arbetskollegor, det var kuliruligt:) Men ack vad trötter jag var på söndagen och Broman drog med mig på Moas fotbolls match som var i LINGHEM utav alla ställen!!!!
Den här veckan är det kvälls jobb som står på schemat vilket egentligen betyder sovmorgon, men eftersom jag bara hostar när jag ligger ner vaknar jag 100 ggr per natt och när Broman går till jobbet går jag upp...
Idag ska jag iväg på utvecklingssamtal först med Meja sen med Malou och på måndag är det Mirandas tur...skönt att det är över för ett tag sen iaf, tycker att utv samtal är så onödigt...det sägs liksom inget och jag är ju ingen föräldrer som ställer krav eller så på skolan utan tror att de kan det mkt bättre utan att jag härjar och svär.
Gud vad jag längtar tills London!!! Det mest sorgsna är att när vi väl åker är typ sommaren slut här i Sverige. Det ska följa med ytterligare ett par så nu är vi totalt 6 st som åker:) Men jag ska SHOPPA och de andra ska säkert sitta på pubar, men då får jag ju bara mer tid att spendera i alla underbara butiker:)
Ha en bra dag och ta hand om er
Kram malin

1 kommentar:

Änglar & Hjärtan sa...

Men Malin, utvecklingssamtal är ju till för att du ska följa dina barns utveckling i skolan... inte bara för att man ska ställa massa krav ;) Det är ju roligt att höra någon utomstående berätta om hur ens barn utvecklas... men jag kanske redan är yrkesskadad ;) haha!

Hoppas allt är bra för övrigt! Skulle va kul att ses snart!

Kram Sandra