fredag 11 juni 2010

Sommarlov

Nu har tjejerna sommarlov och det börja med ÖS regn och då menar jag ÖS regn. Miranda är med Tommy på hans jobb idag pga att frita är stängt. Meja och Malou är kvar här hemma men de ska ju till Tommy sen och jag har min fri helg och vecka:)
Igår stod det STÄDNING och TVÄTTSTUGA på schemat....vi tvätta 13 maskiner!!!! men nu är det både rent och här hemma och våra kläder och mattor är det med:) Men känner idag att jag är trött i kroppen efter att ha hållt på hela em igår och ända fram till kl 21! Meja, Malou och Moa lekte med Thelma en tjej som bara kan engelska så de får verkligen öva sin engelska nu:) Bra sommarlovs skola....eller hur. Meja tog med sig sin engelska bok så Thelma ska låna för att lära sig svenska....

Nej ni inget roligt inlägg men eftersom det ändo inte händer nåt roligt i mitt liv så har jag inget roligt att berätta.
Kram

1 kommentar:

Aqeel sa...

Really great blog.