söndag 6 juni 2010

oj oj vad tiden går.............

Kan bara ingte fatta att det redan har gått en månad sen jag skrev sist...fattar inte att tiden går så fort även fast jag inte har gjort ett dugg!

Snart är det ju sommar lov för tjejerna...skönt för dem att vara ledig från skolan och läxor och skönt för mig att slippa tänka på läxor och saker som ska med till skolan och så...

Älskling och jag har pratat på allvar angående att flytta ihop...hmmm....jag vill men samtidigt är jag väldigt rädd för att våran starka kärlek ska "dö", det är mitt största dilemma medans han mer tänker på alla våra barn...vi har ju totalt 5 stycken om vi slår oss samman så att säga. Barnen är inte det som jag känner mest "rädsla" över om vi skulle bo ihop utan jag är "rädd" att denna starka kärlek som sagt ska dö genom alla vardagsbekymmer som dyker upp och som man så lätt blir osams om. Så mycket som jag älskar honom har jag aldrig vart med om tidigare inga ord i hela världen räcker till för att förklara min kärlek till honom och jag är så rädd om den och vill att den ska vara resten av mitt liv. Jag älskar hans barn som om de skulle vara mina, de är så fina och härliga så det känner jag inga problem över...men som sagt jag är rädd om min och älsklings kärlek...Vi har pratat med våra barn angånde att flytta ihop och de vill det...lite olika lösningar och så vidare...ska alla barn vara hos oss samtidigt eller ska vi "dela" på dem?! Hmmm....ja vad är det bästa?! Mina tjejer och hans dotter vill bo alla samtidigt medans älskling och hans son har en annan lösning som skulle innebära att vi är alla tillsamans på helgerna...och jag vet inte riktigt vad jag tycker...känner att jag är mest rädd om våran kärlek som sagt....men vi kommer nog på en lösning som passar oss alla om det nu skulle bli så att vi slår oss samman. Det är inget beslut som vi bara kan ta sådär utan vi måste prata och diskutera fram en lösning som skulle passa oss alla. Visst vill jag bo med älskling för veckorna när vi har barnen är längtan efter honom så stor och jag vill vara nära honom, samtidigt som det kanske är därför min kärlek till honom bara blir starkare för varje dag som går eftersom vi får längta efter varann...hmm....ja ni inget lätt beslut att ta!

Idag åkte Malou och Meja ner till mina föräldrar och de ska bada i poolen medans Miranda ska iväg på bowling kalas kl 14,30 så Miranda och jag är hemma här själva men ska ner på stan med min syster och hennes tjejer om en stund...solen skiner så vackert ute idag och jag har sån lust att göra nåt roligt men mitt konto har 11 kr som saldo så nåt roligt går inte att hitta på direkt!:( Så ni förstår nog att jag längtar efter att skatt pengarna ska komma...de kommer ju nån gång under denna vecka! De är väldigt efterlängtade!!!! Men största delen går till semestern sen ska jag betala min syrra 1000 kr och min bror 400 kr...tänkte ge mig själv 500 kr att "roa" mig med...sen är det Öland som gäller...ja ni...denna förbannande jävla ekonomi! Tänk om allt kunde vara gratis ist så alla kunde få leva ett värdigt liv!

Ha det så bra
Kram

Inga kommentarer: