söndag 20 juni 2010

Ack ack vad sjuker jag är.............

Fy för att vara sjuk...har glömt hur vidrigt det är att vara förkyld, ha feber och ont i kroppen plus att detta kom samtidigt som tjejerna kom till mig....så fy vilken lång helg detta har vart:( Plus att jag inte gick till jobbet i fredags eftersom jag var så dålig och jag kommer inte gå imorgon heller för jag är inte bättre:(
Igår var vi ner med alla barnen till den ev nya lgh:) Alla verka gilla den och idag ska vi träffas hela "familjen" och prata om att flytta ihop, det är ju inte bara att flytta ihop liksom barnen måste vara införstådda med regler och allt som ingår när man bor 7 st under ett och samma tak! Jag vet att alla barn vill att vi ska flytta ihop men det de måste inse är att vi är alla olika med olika vanor och åldrar...men det kommer nog gå bra.:)
Igår när jag kom ner till Älskling så hade han bränt en skiva åt mig och med en speciell låt;) Gud vad glad och rörd jag blev när jag lyssna på den:) Mitt hjärta bara ler..."Du är allt" Oh herre gud jag älskar denna man så otroligt mkt!!!! Han får mig att vilja vara "öm" och visa mina bra sidor...jag är inte bitter och sur över allt hela tiden!!!! JAG ÄLSKAR DIG SÅ MKT ÄLSKLING:) Utan dig är jag halv!!!!

Puss

Inga kommentarer: